Är du vår näste Undersökningsansvarige?

Tillbaka till pågående uppdrag
28 januari 2019

Vi på Great Place to Work växer och nu söker vi en ny person till vårt team, som sitter i trevliga lokaler på Kungsgatan. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet och den sociala samhörigheten hos oss skapar ett starkt samarbete i kombination med prestigelöshet som genomsyrar hela bolaget.

Great Place to Works hjälper kunder att skapa riktigt bra arbetsplatser, med engagerade medarbetare. I detta arbete jobbar vi med två verktyg där vi analyserar en organisation från två perspektiv. Vi gör sedan analys- och utvecklingsarbete utifrån resultaten i dessa undersökningar.

Vem är du?

För att trivas i rollen har du en bakgrund inom t.ex. IT-support, undersökningar, datahantering etc. Vi ser gärna att du är i början av din karriär och har en akademisk utbildning i grunden. Du tycker om att ha struktur, är mycket noggrann och är en initiativtagare. Du ser ofta och gärna lösningar på problem som dyker upp i vardagen.

Du behöver vara självgående och analytiskt lagd. Då rollen även innebär dialog med våra kunder är ett coachande och pedagogiskt förhållningssätt viktigt. Vidare är du en prestigelös person som tar dig an alla typer av arbetsuppgifter med en positiv inställning. Vi är ett litet, härligt team där alla får hugga i där det behövs.

Arbetsuppgifter;

Arbetsuppgifterna består framför all av att planera och genomföra undersökningar för kunder, i dialog med konsulter. När undersökningarna avslutats produceras rapporter, analysunderlag och presentationsmaterial. Du känner dig hemma i och gillar en system- och serviceinriktad roll, då du är i ständig kontakt och dialog med våra konsulter och kunder.

Vad erbjuder vi?

Ett litet företag i tillväxt som har en positiv inverkan på samhället i stort, på de bolag vi arbetar med och de individer som arbetar i företagen vi jobbar med, varje dag. Vi är engagerade och brinner för våra jobb och ser förändringen vi hjälper till med varje dag.  Våra värderingar är Driv, Omtanke och Värdeskapande – så det bör ligga även dig varmt om hjärtat.
Vi lär oss från de bästa i landet och har fina förmåner, ett trevligt kontor mitt i city och framför allt – vi är ett härligt, hårt arbetande och positivt team som söker en ny stjärna!

Välkommen med din ansökan

I denna rekrytering samarbetar Great Place to Work med Clarify. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Erika Lantz Paulsen 070-332 89 98 på Clarify.

Om Great Place to Work
Great Place to Work® är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag som grundades 1992 i San Fransisco. Great Place to Work®. Vi mäter och utvecklar arbetsplatskultur för alla typer av företag och organisationer. Företaget är verksamt i 55 länder i hela världen och har cirka 700 anställda. Kunderna är dels stora internationella företag, dels nationella eller lokala företag och organisationer. I Sverige är vi 17 medarbetare. Mer information finns på: www.greatplacetowork.se